Všeobecné obchodní podmínky
Obsah
- rozsah
- uzavření smlouvy
- právo na odstoupení od smlouvy
- Ceny a platební podmínky
- Dodací a přepravní podmínky
- výhrada vlastnictví
- Odpovědnost za vady (záruka)
- Alternativní řešení sporů
1) Rozsah
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) společnosti Vision Ventures sro (dále jen „prodávající“) se vztahují na veškeré smlouvy o objednávce a dodání zboží, které spotřebitel nebo podnikatel (dále jen „zákazník“) uzavře s prodávajícím prodávajícímu uzavře zboží prezentované v jeho internetovém obchodě. Zahrnutí vlastních podmínek zákazníka je tímto v rozporu, pokud nebylo dohodnuto něco jiného.
1.2 Spotřebitelem ve smyslu těchto Všeobecných obchodních podmínek je každá fyzická osoba, která uzavírá právní úkony za účelem, který není převážně obchodní ani samostatně výdělečně činný. Podnikatelem ve smyslu těchto obchodních podmínek je fyzická nebo právnická osoba nebo společnost způsobilá k právním úkonům, která při uzavírání právního obchodu jedná v rámci výkonu své obchodní nebo samostatné výdělečné činnosti.
2) Uzavření smlouvy
2.1 Popisy produktů obsažené v internetovém obchodě prodávajícího nepředstavují závaznou nabídku ze strany prodávajícího, ale slouží k tomu, aby zákazník mohl podat závaznou nabídku.
2.2 Nabídku může zákazník podat prostřednictvím online objednávkového formuláře integrovaného v internetovém obchodě prodávajícího. Po vložení vybraného zboží do virtuálního nákupního košíku a absolvování elektronického objednávkového procesu podá zákazník kliknutím na tlačítko, kterým je objednávkový proces ukončen, právně závaznou nabídku smlouvy se zbožím obsaženým v nákupním košíku.
2.3 Prodávající může přijmout nabídku zákazníka do pěti dnů,
- zasláním zákazníkovi písemného potvrzení objednávky nebo potvrzení objednávky v textové podobě (faxem nebo emailem), přičemž rozhodující je přijetí potvrzení objednávky zákazníkem, popř.
- dodáním objednaného zboží zákazníkovi, přičemž rozhodující je převzetí zboží zákazníkem, popř
- požádáním zákazníka o platbu po zadání jeho objednávky.
Je-li více výše uvedených alternativ, je smlouva uzavřena v okamžiku, kdy jedna z výše uvedených alternativ nastane jako první. Lhůta pro přijetí nabídky začíná běžet dnem po odeslání nabídky zákazníkem a končí uplynutím pátého dne po odeslání nabídky. Nepřijme-li prodávající nabídku zákazníka ve výše uvedené lhůtě, považuje se to za odmítnutí nabídky s tím výsledkem, že zákazník již není vázán svým prohlášením o úmyslu.
2.4 Pokud je zvolena platební metoda „PayPal Express“, platba bude zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (dále jen: „PayPal “), za podmínek podmínek použití PayPal dostupných na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full nebo – pokud zákazník nemá účet PayPal – podle podmínky pro platby bez účtu PayPal, dostupné na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Pokud zákazník během procesu online objednávky zvolí jako způsob platby „PayPal Express“, vydá také platební příkaz společnosti PayPal kliknutím na tlačítko, které ukončí proces objednávky. V tomto případě prodávající již deklaruje přijetí nabídky zákazníka v okamžiku, kdy zákazník zahájí proces platby kliknutím na tlačítko, které ukončí proces objednávky.
2.5 Při podání nabídky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího je text smlouvy prodávajícím uložen a zaslán zákazníkovi v textové podobě (např. emailem, faxem nebo dopisem) spolu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami po odeslání objednávky. odesláno. K textu smlouvy se však zákazník po odeslání objednávky již přes webové stránky prodávajícího nedostane.
2.6 Před závazným odesláním objednávky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího může zákazník identifikovat případné chyby při zadávání pozorným čtením informací zobrazených na obrazovce. Efektivním technickým prostředkem pro lepší rozpoznání vstupních chyb může být funkce zvětšení prohlížeče, s jejíž pomocí se zvětší zobrazení na obrazovce. Zákazník může své údaje opravovat v rámci elektronického objednávkového procesu pomocí obvyklých funkcí klávesnice a myši, dokud neklikne na tlačítko, které objednávkový proces ukončí.
2.7 Zpracování objednávky a kontakt se obvykle uskutečňuje prostřednictvím e-mailu a automatizovaného zpracování objednávek. Zákazník musí zajistit, aby
E-mailová adresa uvedená pro vyřízení objednávky je správná, takže na tuto adresu mohou být přijímány e-maily zasílané prodávajícím. Zejména při použití SPAM filtrů musí zákazník zajistit doručení všech e-mailů zaslaných prodávajícím nebo třetími osobami pověřenými zpracováním objednávky.
3) Právo na odstoupení od smlouvy
3.1 Spotřebitelé mají obecně právo na odstoupení od smlouvy.
3.2 Další informace o právu na odstoupení od smlouvy naleznete ve stornovacích podmínkách prodávajícího.
4) Ceny a platební podmínky
4.1 Není-li v popisu produktu prodávajícího uvedeno jinak, uvedené ceny jsou celkové ceny včetně zákonné daně z obratu. Případné dodatečné náklady na doručení a dopravu jsou uvedeny samostatně v popisu příslušného produktu.
4.2 Možnosti platby budou zákazníkovi sděleny v internetovém obchodě prodávajícího.
4.3 Při platbě pomocí platební metody nabízené společností PayPal je platba zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb PayPal (Europe) S.à rl et Cie, SCA, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (dále jen: „PayPal“) , za podmínek podmínek používání PayPal dostupných na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full nebo – pokud zákazník nemá účet PayPal – za podmínek pro platby bez účtu PayPal, dostupné na https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full.
4.4 Při platbě kreditní nebo debetní kartou zákazník zadává údaje o kreditní kartě během procesu objednávky. Karta bude nabita ihned po zadání objednávky.
5) Dodací a přepravní podmínky
5.1 Zboží je doručováno na dodací adresu uvedenou zákazníkem, není-li dohodnuto jinak. Při zpracování transakce je rozhodující dodací adresa uvedená ve zpracování objednávky prodávajícího. Odchylně od toho, je-li zvolena platební metoda PayPal, je rozhodující dodací adresa uložená zákazníkem u PayPal v době platby.
5.2 Pokud přepravní společnost odešle zaslané zboží zpět prodávajícímu, protože doručení zákazníkovi nebylo možné, nese náklady za neúspěšné odeslání zákazník. To neplatí, neodpovídá-li zákazník za okolnost, která vedla k nemožnosti dodání, nebo pokud mu bylo dočasně znemožněno přijmout nabízenou službu, ledaže mu prodávající službu oznámil v přiměřené době předem. To dále neplatí, pokud jde o náklady na dodání, pokud zákazník účinně uplatní své právo na odstoupení od smlouvy. Pro vrácení nákladů platí v případě efektivního uplatnění
právo na zrušení ze strany zákazníka se řídí úpravou ve storno podmínkách prodávajícího.
5.3 Odběr zákazníkem není z logistických důvodů možný.
6) Výhrada vlastnického práva
Při platbě předem si prodávající ponechává vlastnictví k dodanému zboží až do úplného zaplacení dlužné kupní ceny.
7) Odpovědnost za vady (záruka)
7.1 Je-li zakoupená věc vadná, platí zákonná ustanovení
odpovědnost za vady.
7.2 Zákazník je vyzván, aby dodané zboží se zjevným přepravním poškozením reklamoval u přepravce a informoval o tom prodávajícího. Pokud zákazník nevyhoví, nemá to žádný vliv na jeho zákonné nebo smluvní nároky z vad.
8) Alternativní řešení sporů
8.1 Evropská komise poskytuje platformu na internetu pod následujícím odkazem
Řešení sporů online připraveno: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Tato platforma slouží jako kontaktní místo pro mimosoudní řešení sporů z online kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb, kterých se účastní spotřebitel.
8.2 Prodávající není povinen ani ochoten účastnit se řízení o řešení sporu před spotřebitelským rozhodčím senátem.